Saturday 2 January 2016

My new Japanese pattern books just arrived. Uued raamatud saabusid!


 I love Japanese knitted lace patterns, so rich and beautiful. When I found out that a new pattern book from Hitomi Shida is published I knew I want it. It took about four weeks to arrive, probably because of the festive season. I'm really happy :) Lot of lace patterns, some of them even beaded, some for collars or round yokes, and also cabled patterns.
I added two Couture knit magazines to my order to get free delivery. 
So inspirational!





 Mulle meeldivad rikkalikud jaapani kootud pitsmustrid, seega pidin tellima uue raamatu kohe, kui ilmus. Tellimusele lisasin ka paar ajakirja Couture knit seeriast, seetõttu ei pidanud isegi saatekulu maksma. Pakendil näidatud madalama hinne tõttu polnud ka tolli ega maksudega probleemi. Ooteaeg venis neli nädalat pikaks, ilmselt pühade tõttu.
Raamatust leiab nii uusi pitse, kui ka eelmisest väljaandest tuttavaid. Oli ka Haapsalu mustrite sarnaseid, täiendatud nupukeste või muude lisanditega. Lisaks veel helmestega pitsi, kraeks või ümmarguseks passeks sobivat, ääremustreid ja palmikuid.
Ajakirjad on ka inspireerivad. Olen väga rahul!



4 comments:

  1. Ootan põnevusega inspireeritud kudumeid!

    ReplyDelete
  2. Ohh, kindlasti naudid! Mul on ka Hitomi Shida nõrkus ja paar raamatut olemas, on ikka inimesel fantaasia!

    ReplyDelete
  3. Need näikse olevat tõelised pärlid. Ja reisipidid on nii soojad, soojad...

    ReplyDelete
  4. Oi, taevake, nii hea mustriraamatute vihje! Aitäh! Ma olen viimasel ajal olnud suures ajapuuduses ja nii ei ole olnud isegi aega mõelda ilusatele ja headele raamatutele... Nüüd olen rõõmus, et sattusin Su posti lugema ja tuli kohe isu millegi uue ja värske järele. Suured ja soojad tervitused!

    ReplyDelete