Monday 3 December 2012

Lily of the Valley. Piibelehekirjaga rätt.

This scarf was finished nearly a month ago but I could not post it earlier as this was a secret project. This is my first scarf with a Lily of the Valley Pattern  from Haapsalu rätt / The Haapsalu Scarf book. It is a beautiful pattern but I think there might be some mistakes. I had to cast off some spare stitches and I was struggling to get it right at the end.
Total weight of the scarf is 131 gr, 186 cm wide and 103 cm high when laid out.
Yarn: Midara Roma
Needles 5 mm for cast on, 3.5 mm for knitting.

See on mu esimene Haapsalu rätt. Päris peene sallilõngaga veel ei usaldanud kududa. Valituks osutus Midara Roma. Lõnga kulus 131 grammi. Silmad loodud vardaga nr 5, kootud vardaga 3,5. Arvan, et mustris on mõned vead. Pidin liigseid silmuseid ära kahandama ja lõpetamisega olin ka raskustes. Sall on kaunis, kokkuvõttes olen rahul :)

15 comments:

  1. Väga kaunis sall.Ja taustaks talle nii ius kuldne sügis. :)

    ReplyDelete
  2. Tõepoolest, kaunis. Ja hea teada, et kududes peab tähelepanelik olema.

    ReplyDelete
  3. Tõesti ilus! Loodetavasti see vähendas pahameelt mustri ebakorrektsuse pärast.
    Meeli
    PS! (ma ei saa kommenteerimisel millegi pärast oma Wordpressi kontot kasutada).

    ReplyDelete
  4. Sall on väga ilus! Mina võtan alles hoogu, et peenikese lõngaga kududa :)

    ReplyDelete
  5. It's beautiful! Looks like perfection.

    ReplyDelete
  6. Kaunis rätik! Pibelehemustrid on ikka nii ilusad!

    ReplyDelete
  7. Suur tänu, kallikesed! Eks ma ikka mõtlesin, et on minu viga, mitte mustri viga. Kuid ka teistel on probleeme olnud selle mustriga.
    Thank you so much, Julie!

    ReplyDelete
  8. Sala tehtud kaunikene ! Imetlen ikka jätkuvalt neid, kes sellist peent kunsti valdavad !
    Kaunist jõulukuud !

    ReplyDelete
  9. Aitäh, Triine ja Elina!Tütar on Haapsalu salli juba kaua oodanud, nüüd sai räti magistrikraadi puhuks. Ükskord saab peene salli ka, kunagi...

    ReplyDelete
  10. Väga ilus töö ja ilusad pildid:)

    ReplyDelete
  11. Suur tänu, Arnikai ja nipi!

    ReplyDelete
  12. Beautiful! (Oh, and I actually lived in Tallinn for a couple of years, moved home to Norway six months ago :)

    ReplyDelete