Tuesday 30 December 2014

My Sewing Review of 2014. Õmblus-aasta kokkuvõte.


It's time to look back on the year 2014. During the year I have sewn up five tops, three dresses and two skirts for myself and I have sewn a sweater for R. Also I sewed curtains, cushions and fabric flowers for my living room. Towards the end of the year I sewed around twenty or more infinity scarves using ten or more different fabrics. I loved each of the patterns but kept just two of them and the rest of the scarves were sold or given as gifts.
All my tops and dresses were sewn in knitted fabrics using relatively easy patterns. Next year I would like to improve my sewing skills and I hope to sew more in woven fabrics, despite my love of knits. My other target is to sew up some complicated patterns. I am thinking about sewing a lined jacket and I even bought a class from Craftsy to learn the necessary techniques.

My three favourite items I sewed were the parrot dress, the crazy patchworktop and the zip-front pullover.

Now I need to get my knitting review done to be ready for the New Year!


On aeg vaadata tagasi aastale 2014 ja teha väike kokkuvõte. Alustan õmblustöödest. Sel aastal õmblesin ma endale viis pluusi, kolm kleiti ja kaks seelikut, ning lisaks ka sviitri R-le. Elutuppa õmblesin uued kardinad, padjakatted ja kunstlilled. Aasta lõpul õmblesin üle kahekümne ringsalli rohkem kui kümnest erinevast kangast. Mulle meeldisid nad kõik! Lõpuks jätsin endale kaks, ülejäänud läksid kingitusteks ja müügiks
Kõik pluusid-kleidid õmblesin trikotaaźist suhteliselt lihtsate lõigete järgi. Mulle meeldib trikotaaźist õmmelda, pole eriti probleemi, kuidas istub. Sellegipoolest tahaks uuel aastal õmmelda rohkem muudest kangastest. Teiseks eesmärgiks on õmmelda pisut keerukamaid mudeleid. Tahaks õmmelda voodriga jaki. Mul on isegi Craftsy klassitund makstud, et õppida vajalikku tehnikat. Kunagi olen proovinud Burda järgi jakki õmmelda, kuid voodriga jäin hätta.

Selle aasta väljakutsetest ja lemmikutest tooks esile hullu lapitöö topi, "papagoi" kleidi ja lukuga sviitri.

Nüüd vaja veel kudumistöödest kokkuvõte teha ja uus aasta võib tulla!



2 comments:

  1. Tragi ja osav oled!
    Panid mu praegu juurdlema, et kas ma sel aastal oma õmblusmasina üldse lagedale tõingi. Tõin küll, aga vaid ühe korra - kampsunile luku ette õmblemiseks. Mul oli aastal 2013 üks edutus-elamus ja see hoiab mind õmblemast tagasi.
    Järgmiseks aastaks võtan sinu endale eeskujuks!

    Aga trikotaazist õmblemisest... Viitsid sa sellest blogida? (Mis masina, mis programmiga õmbled, mis kavalusi kasutad? jne.) Mul oleks tarkust vaja. ;)

    ReplyDelete
  2. Tänan!
    Huvitav mõte blogimiseks. Kuigi ma pole proff, oma kogemust võin ikka jagada.

    ReplyDelete