Wednesday 10 December 2014

Christmas Gift Swap. Jõulupakivahetus.

I am totally blown away by the generosity of Lotte vanaema who sent me this amazing gift during Christmas gift swap held in Estonian handicraft forum Isetegija! The decorated box and an album are handmade by her!
Thank you so much!
I wish you and your family a Merry Christmas and a Happy New Year!
Kui ma poolteist kuud tagasi otsustasin liituda Isetegijate jõulupakivahetusega TKV Jõuluromantika , poleks ma uneski osanud arvata, millise üllatuse osaliseks ma saan.
Lugu siis selline, et oli mul täna vaba päev. Tatsasin hommikumantlis ringi ja asutasin juuksurisse minema, kui uksele koputati, postimees hiiglasuure pakiga ukse taga! Ja kui raske see pakk oli, ligi kuus kilo! Nägin, et see oli mu jõulupakk, kuid polnud aega kohe avada.

Linnas käidud, tegemised tehtud, pakki avama. Kõigepealt rebisin ümbert paberi, tuli välja suur kast. Küll oli kõik kõvasti kinni teibitud, nägin kohe vaeva avamisega! Kastist tuli välja roosasse mullikilesse mähitud pakk ja śokolaadi lõhna oli tunda :)
Peale mullikile eemaldamist tuli välja hiiglasuur käsitööna valmistatud rahvuslikult kaunistatud karp. Mõõtsin kohe ära, et teil ettekujutus tekiks suurusest, 40 x 40 cm.
Nii, järgmiseks avasin karbi ja leidsin hulgaliselt Kalevi komme. Kaks suurt kausitäit kommi!
Kausid on minu kapist, mitte pakist. Ma muudkui harutasin ja ohhetasin ja ahhetasin!
Kogu pakk selline:


Pakis oli käsitööna valmistatud karp ja album, omatehtud jõulukaart, mesilasvahast küünal, puidust järjehoidja, pehme helkur, kommikarp ja hulga komme.
Suur-suur tänu sulle, kallis päkapikk Lotte vanaema, võrratu paki eest!
Soovin Sulle ja su perele imekauneid jõulupühi ja Head uut aastat! 


5 comments:

  1. Taevas kui armas, et inimesed tahavad teistele rõõmu valmistada! :)

    ReplyDelete
  2. Vapustav, kas pole!
    Ausõna, ma oleks olnud õnnelik ka väikese taskumärkmiku ja kolme kommi üle, aga et kohe niimoodi!

    ReplyDelete
  3. Said oma "taskumärkmiku ja kolm kommi"! :)) No kas on juba jõulutunne?

    ReplyDelete
  4. On-on! Päris jõulutunne kohe :)

    ReplyDelete
  5. Teades ka Lotte vanaema päris elus, kinnitan, et tegemist on megalaheda prouaga, kes juba oskab näha ja teha.

    ReplyDelete