Monday 22 February 2010

Gambia.

Esimest korda Aafrikas! Kui on tehtud tiir rannas ja linnas, olen shokis, kuhu ma küll olen sattunud!? Õnneks on olemas sõbrad ja edasi pole hullu midagi. Igaüks küsib su nime ja tahab suhelda. Ääretu vaesus, räpasus, samas uhked villad müüride taga. Kurbus laste pärast, kes sult leiba küsivad.



Põllutöö on naiste töö, mida tehakse käsitsi. Masinaid praktiliselt pole. Naine harib oma magus-kartuli põldu.


Loomad elutoas :) Elades ahvipargi kõrval on hotellialal kohati rohkem ahve, kui ahvipargis.


Need naised teenivad elatist muda seest karpe korjates.




Sel ajal, kui teised üritavad sulle usinalt oma kaupa pähe määrida, teeb poiss tööd, ja väga käbedalt!









Praam nimega Kanilai (kohalik Manilaid!).

Kui enne Manchesteris maandumist piloot ütles, et temperatuur on 30 kraadi madalam ja sajab lund, oli esimene mõte, et pööraks otsa ringi ;)

Parimad pildid on loomulikult isiklikus mälus!
Rohkem pilte siin.

5 comments:

  1. Ma kohe küsin nende toredate telgede kohta, et kas Sa mäletad, kuidas tal lõim pandud oli? Kiviga pingutatud kusagile maha ja siis ülejääk patsi punutud?

    ReplyDelete
  2. Egas ma täpsemalt ei uurinud. Tal oli plekikauss maas, kausis kivid, ja see värk lõime kinni hoidis. Kõrval väikesel pildid on natuke näha.

    ReplyDelete
  3. Tore blogi sul, alles praegu leidsin. Ma ei kujuta ettegi kuidas vòiks Gambias olla, viimase peal reis kindlasti. Vàikeste ahvidega pilt on vàga lahe. Uskumatu, et neid nii làhedalt said pildistada.

    ReplyDelete
  4. Ega seal ju suuri vaatamisväärsusi pole, kuid esimest kord Aafrikas olla oli tõesti erakordne kogemus. Mul oli kohalik teejuht ka (töökaaslane soovitas oma sõpra), oli väga abiks! Ahvid varastasid sul lausa käest või taldrikult toitu, mõni oleks tuppa ka tulnud. Ei soovitatud käest toita, et võivad küünistada.

    ReplyDelete
  5. Vinge reisi elamus!
    Ilus blogi!

    ReplyDelete