Saturday 28 June 2014

Sentimental. Sentimentaalne.

Some things will always hold sentimental value. When I found this pincushion among my old haberdashery, I had forgotten I had it. My daughter was nearly ten when she gave it to me as a Mother's Day gift. She probably made it at school and on the back is written in a child's hand; "My mother's eyes will melt the snow," from K to Mum, 12 May 1995 - almost two decades already!



Mõni asi omab sentimentaalset väärtust. Selle nõelapadja leidsin oma õmblustarvete hulgast, olin ta juba unustanud. Mu tütar oli just kümneseks saamas, kui kinkis selle mulle emadepäevaks. Ilmselt tegi selle koolis. Tagaküljele on lapse käega kirjutatud: "Minu ema silme ees sulab ka lumi", K.-lt Emmele, 12. mai 1995. Seega vanust pea kaks aastakümmet juba!

4 comments:

  1. Appikene, kui armas ja südamlik lugu. Nõelapadi on ka muidugi väga äge. Kohe näha, et käbid ja puud on úsna sarnased;)

    ReplyDelete
  2. No preagu on see käbi küll pisut käsitöökauge, kuid geenid on olemas :) Kooliajal kudus endale mitu kampsunit. Aga mõlgutab mõtet tikkima hakata, nii et potentsiaali on.

    ReplyDelete
  3. Kuidas saakski veel ilusamini öelda, et "minu emal on ilusad, soojad silmad, hea ja hell pilk"!
    Ja... nii nagu ütles Elisabet Jõhvi - kõik puud ei peagi viljapuud olema, mõni võib ju ka ilupuu olla! ... On palju inimesi, kes toimetavad elus teiste radadel ning võimaldavad nt ka käsitöö tegijatel oma rajal kõndida ja tegutseda! See on samas ju väga hea, sest nõnda suudab maailm paremini tasakaalukeeltel balansseerida!

    ReplyDelete
  4. Aitäh, Elina! Sa oled sündinud sönasepp!

    ReplyDelete