Sunday 22 November 2009

Minu esimene IMAX 3-D kogemus.


Eile käisin Manchesteris, kinos, jõulumuinasjuttu A Christmas Carol vaatamas. Polekski nagu mainimist väärt sündmus, sest ma pole selliste filmide fänn. Küll aga on eriline see kogemus, näha kolmemõõtmelist filmi hiigelsuurel seinast seina, põrandast laeni, 23m x 29 m ekraanil. Lühidalt öeldes, vägev! Mõnes stseenis saavad mu unenäod reaalsuseks. Kui muidu olen vahel unes näinud, et lendan või kukun kusagilt kõrgelt-kõrgelt läbi pilvede maa poole, siis nüüd on see tunne tõeline. Ma lendan katuste kohal! Peatun kirikutornis! Äge! Lumesajus tahaks käe välja sirutada ja helbeid püüda...
Soovitan soojalt võimalusel külastada mõnd IMAX (Image MAXimum) kino ja/või 3-D filmi (kolmemõõtmeline, vaadatakse läbi eriliste prillide) vaadata :)

No comments:

Post a Comment