Sunday 14 June 2020

DIY Water Bottle Holder. Tee ise: Veepudeli kott.



I like to go for a walk most days. Sometimes I take a water bottle with me. I have broken one already, just slipped from my hand and fell in million pieces despite it was a plastic bottle. Another thing is, the water gets hot when I keep the bottle in my hand. It would be easy to get a bottle holder online for couple of pounds but where is the fun there? Why I should get something cheaply made in China when I can make one what I really like? 

***

Ma käin jalutamas peaaegu iga päev. Palava ilmaga võtan veepudeli kaasa. Ühe pudeli olen juba ära lõhkunud, lihtsalt libises käest ja purunes kildudeks, kuigi oli plastmassist pudel. Teine probleem on, et vesi läheb pudelis soojaks, kui pudel on käes. Muidugi võiks ju osta koti paari euro eest, aga see pole ju lõbus! Milleks osta midagi, mis on odavalt tehtud Hiinas, kui võin ise teha täpselt sellise, nagu soovin?


Last year, before designing the White Star Blanket, I knitted a lot of mosaic swatches, using leftover wool. Wool is good for insulation, right? I decided to felt swatches and make a bag. 100% natural wool is good for felting. I put the squares in a washing machine, short 30 minutes cycle in 40 degrees C, no detergent.  The squares were slightly felted. I ran another cycle. Now the swatches were beautifully felted. 

***

Eelmisel aastal kudusin hulga mosaiikkoes proovilappe enne, kui asusin White Star tekki kuduma. Kasutasin igasuguseid villase lõnga jääke. Vill on ju hea isolatsioonimaterjal? Otsustasin proovilapid ära viltida ja kasutada neid koti tegemiseks. Viskasin nad pesumasinasse, ilma pesuvahendita, lühike 30 minutine tsükkel, 40 kraadi. Lapid vildistusid veidi. Lasin nad veel teist korda samamoodi masinast läbi. Seekord tulid välja ilusasti vilditud lapid.


Nicely felted!

***

Kenasti vilditud!


Now was time for hand-sewing. I used two squares for the bag. One square was folded in halves to create a pocket for a phone or sunglasses. A piece of furnishing fabric was cut for the bottom of the bag and a rope for the shoulder strap. I'm really happy with the result!
When my husband saw the felted squares he said, those would make a nice bedside rug for him. Never know, maybe that's my next project! ;)

***

Nüüd oli käes aeg natuke õmmelda. Voltisin ühe ruudu pooleks, sellest moodustus tasku mobiili või päikeseprillide jaoks. Koti põhi sai tehtud mööbliriide jäägist, üle-õla-rihmaks on nöör. Võibolla vahetan nööri välja, kui sobivama rihma leian. Tulemusega olen igatahes rahul!
Kui abikaasa nägi vilditud lapikesi arvas, et neist saaks voodi ette kena vaibakese. Kes teab, võibolla on see mu järgmine projekt. ;)








No comments:

Post a Comment