Saturday 27 October 2018

Shawls, shawls.


The Soul of Spring shawl pattern is finally released. I'm really happy it's done and turned out as I imagined. I had quite a lot of trouble to get all increases, decreases and short rows right. I lost count how many times I ripped it back and re-knit, all for the better result. I was recommended just to give up. I let it rest a while, then picked up again. Yes, I swatched several times, but can't see everything on a small swatch. The shawl has a modern shape of shallow, elongated triangle, combined with vintage lace border. What makes it special, is the way, how the lace is attached to the body. All is worked in one piece, no picking up stitches.

Look out for beautiful shawls, made by test knitters, in Ravelry. Lovely colour choices!

* * *
Mul on väga hea meel, et Kevadsall on lõpuks valmis ja muster saadaval. Selle salliga oli tööd palju, et saada kõik kasvatused-kahandused ja lühendatud rea jooksma just nii, nagu tahtsin. Harutamist jätkus! Tegin küll mitu tööproovi, kuid sellestki jäi väheks. Sallil on omapärane kuju, võrdhaarne nürinurkne kolmnurk, kootud diagonaalis. Erilisust lisab viis, kuidas äärepits on kohe külge kootud.

Testkudujate toredaid salle saab näha Ravelrys.


Next one is the Blue Surf Shawl. You might remember it from earlier, it was published in I Like Knitting back in March. I'm getting ready re-releasing it for purchase through my Ravelry store. I would love to have some projects linked to the pattern. If you would like to test-/beta-knit the shawl, please let me know. I hope we can start next weekend.

* * * 
Blue Surf sallimuster ilmus märtsikuus I Like Knitting veebiajakirjas. Nüüd on muster valmis avaldamiseks mu Ravelry poes. Tore oleks lisada mõned projektid, ja testida (või moodsal viisil beta-kududa) mustrit. Kui soovid olla "katsejänes", anna palun teda. Loodetavasti saab testi alustada nädalapärast. 


4 comments:

  1. Kangesti kahju, et minu oskused ei ole piisavad ilusate peente esemete kudumiseks, aga vot imetlemises olen ma meister küll! Ja Sinu tegemistes, mida meile oled otsustanud näidata, on imetlemist küllaga! Aitäh!

    ReplyDelete
  2. Sinu kommentaarid on südantsoojendavad, armas Elina! Ja oskusi on sul rohkem, kui tunnistada tahad. 💙 :)

    ReplyDelete
  3. Nii ilusad!
    Ma olen kehv kommenteerija viimasel ajal aga käin ikka vaatamas.

    ReplyDelete
  4. Kommenteerimisega on ka mul lood kehvad, lihtsam on klikkida like ;)

    ReplyDelete