Sunday 23 July 2017

Pitsilised Koekirjad a. k. a. Project of the Years 2016-17/14. Pitsilised Koekirjad ehk Suur Tegu 2016-17/14.

The next eight squares for my project are ready; 83 of them in total now. 
All of them can be seen on my Ravelry project page or in the blog, tag PitsilisedKoekirjad
It's been awhile since I posted about the progress of the project. I get inspired by the patterns and start designing some shawls and this project have to wait again.  

How my project began.

 
Järgmised kaheksa ruutu on valmis, kokku 83. Kõiki seni valminud ruute saab näha mu Ravelry lehel või blogis sildiga PitsilisedKoekirjad.
Viimasest postitusest samal teemal on hulga aega möödas. Saan palju inspiratsiooni muude disainide jaoks sellest lapikudumisest, eksitab rajalt ;) Pole hullu, kiiret pole.
 
Kes on unustanud mu projekti algusloo, siis leiab selle siit.







 

No comments:

Post a Comment