Thursday 12 February 2015

Cowl Neck Top. Toru-kaelusega pluus.



 The first thing I have to admit is that I am lazy. I just cannot be bothered to trace a new pattern every time I want to sew something. So for this top I took a pattern from Ottobre 2/2014, design number 3 that I have used before.
There are actually no similarities with the pattern as the original top is gathered at the neckline and has short sleeves.
I used the same fabric that I used for the zippered top I had made earlier and added some detail from the bat-wing top leftover fabric scraps which I used other side up.


I didn’t use a pattern for the details, I just cut freehand as the shapes of the scraps allowed. I applied the details of top of the main fabric and stitched them down using a stretchy decorative stitch with my sewing machine.
The cowl neck is just a tube sewn from double fabric.
The outcome of this is quite a lovely top :)

Alustuseks pean tunnistama, et olen laisk. No ma ei viitsi iga kord uut lõiget välja ajada. Lihtsam on võtta üks lõige aluseks ja selle järgi kombineerida erinevaid asju. Selle pluusi aluseks on Ottobre 2/2014 mudel 3. Mingit sarnasust antud mudeliga otsida ei tasu, too on kaelusest kroogitud ja lühikeste varrukatega.
Materjal on sama villasegune trikotaaź, mis sel lukuga dźempril. Iseenesest mulle meeldib lukuga variant, kuid ei meeldi idee ühtekatest vanainimestest ;) Ja kuna ma olen jääkide kasutamise poolt ning värvid sobisid, saigi pluus endale kirjud detailid külge. Kirju kangas on nahkhiirepluusi ülejäägi pahem pool. Mingit lõiget kirjude osade väljalõikamisel ma ei kasutanud, lõikasin vaba käega nagu riidejupid välja andsid. Krae on lihtne kahekordne toru, mis langeb vabalt, jättes mulje, et torusall on kaelas (need vist ikka veel moes?).
Mis siis veel toimub selle pluusi juures? Ahjaa, kirjud osad on õmmeldud põhikanga peale, aplitseeritud, oleks ehk õigem öelda. Pluus on overlokiga kokku lastud, detailid tavamasinaga peale kinnitatud. Kasutasin erinevaid venivaid iluõmblusi, mida mu vanal Huskystar 215-l palju just pole.
Näitaks hea meelega seljas pilti ka, kuid sellega on kummalised lood. Oled ehk märganud, et mul on enamikel fotodel mobiil käes. Kasutasin seda kaugpäästikuna. Fotokas ja mobiil on mõlemad Samsungid, seaded/resolutsioonid keeratud mõlemal maksimumile. Kummagagi eraldi pilte tehes on pildi suurus mitmeid megabaite. Niipea aga, kui kasutan mobiili fotoka päästikuna, on pildi suurus veavalt paarsada kilobaiti. Praegusel hallil ajal on pildid kui udukogud ja midagi ette võtta ma ei oska :( Seega ootan valgemaid aegu või pildistajat.

1 comment:

  1. Kui mõni lõige istub hästi, siis tasub muidugi talle truuks jääda. Kena tulemus!

    ReplyDelete