Wednesday 26 May 2010

Meem: 7 head asja igas päevas.

See meem on ringelnud juba pikka aega ja nii mõnedki toredad blogijad on seda ka mulle edastanud. Tunnistan ausalt, et pole varem meemidega kokku puutunud ja ka seekord olid loobumismõtted peas. Kusagile ajusoppi jäi aga intrigeeriv küsimus, mis rõõmud mul siis on, olles üksi kaugel maal. Mõtete kogumine ja pildistamine on oma aja võtnud. Minu pisikesed rõõmud on siin!

Hommikul ärgates rõõmustavad silma mu kaks orhideed.









Hommikul ja õhtul hellitan end oma ilu- ja mõnutoodetega.






Kohvi kulub tavaliselt paar tassi päevas. Ja kindlasti oakohv!
Mõistlik oleks ju rohelise tee peale üle minna, kuid ei saa ju seda pisikest kohvirõõmu endale keelata!


Pole kunagi väga auto-inimene olnud, kuid nüüd ei saa ilma hakkama. Ei ela ju enam Tartus, kus kõik käe-jala juures ;)




Igapäevase puu- ja juurviljanormi (viis ühikut päevas) tarbin ikka. Kuigi asi kipub rohkem puuviljade poole kalduma.




Käsitööd olen eluaeg teinud. Varem sai palju õmmeldud, nüüd pole siin masinatki. Praegu koon, aeglaselt aga mõnuga.




No ja arvuti ja internetita ei saa ju kuidagi läbi! Sõbrad-sugulased ju kõik virtuaalsed nüüd! Blogijad, Isetegijad, Ravelry... Tihti kulub liigagi palju aega netis istudes. Õnneks olen mängimisest suutnud kõrvale hoida. Uskumatu, kui palju jõuab teha, kui vahel net maas on!
Eks neid pisikesi rõõme ole veelgi, kui mitte igapäevaseid, siis iganädalasi, lugemine ja jalutuskäigud ja ...
Meemi edasi saata ei teagi, kellele. Kes pole veel teinud ja tunneb soovi oma pisikeste rõõmude üle järele mõelda ja neid jagada, siis palun, võtke teatepulk üle!

2 comments:

  1. Mis mõnus reljeefne kudum sealt pasistab? Olen kohe uudishimulik!

    ReplyDelete
  2. Kudum on Knitters Delight http://www.ravelry.com/patterns/library/knitters-delight. Edeneb visalt, sest mulle ei meeldi eriti õpetuse järgi kudumine ja kokkuõmblemine. No aga kui tütrel selline soov, siis tuleb ju teha!

    ReplyDelete