Wednesday 6 May 2009

Saturday In The Park Perfect Dress


Nii ongi, Saturday In The Park Perfect Dress Stefanie Japel'i raamatust "Fitted Knits". Varda-lõnga info Raverly's. Ma tõesti loodan, et ikka on paras ja sobib. Kudusin kleidi tütrele, ees ainult kolm mõõtu. Ja paremaid pilte ka ei tule. Modelli polnud, ilm oli vihmane ja kleit oli vaja kiiresti teele saata "seitsme maa ja mere" taha :) Nüüd jääb ainult pöialt pidada, et jõuaks ikka sünnipäevaks kohale!

Väike kaitseingel ka kaasa. Panen pildi üles, sest olen 99,9% kindel, et K. siia ei piilu!

4 comments:

  1. Väga ilus kleit ;) Suure töö oled ära teinud! Seljas pildi saad ju tütrelt tellida ;)Mina sooviksin küll seljas pilti ka näha :D

    ReplyDelete
  2. Ma salamisi loodan ikka kunagi seljas pildi ka saada :)

    ReplyDelete
  3. See on väga-väga ilus kudum. Ilus värv, ilus lihtne ent efektne muster, ilus teostus. Väga šikk, loodan, et istub saajale ilusti selga. Minu imetlus on alati piiritu, kui vaatan suuremahulisi näputöid.

    ReplyDelete