Friday 12 October 2012

Autumn Leaves. Sügislehed.

Today I was going to continue with memories of my holiday in Cornwall, but I have finished my scarf so I will show you that instead. I have never knitted with such a fine yarn before and the KnitPro needles felt quite slippery and I struggled a bit at first. For the yarn I had one of 50 gr. skein of Malabrigo Lace and the needles are No. 3. When finished the scarf measured 35x122 cm. Free pattern Spring Leaves.
My project in Ravelry.


Mul oli plaanis jätkata puhkusemuljetega, kuid et sall sai valmis, venitatud ja pildistatud, näitan täna hoopis salli. Nii peenest lõngast salli ma polegi varem kudunud. KnitPro vardad tundusid väga libedad esialgu, hiljem harjusin. Tasuta muster Spring Leaves. Lõngaks oli üks 50 gr. tokk Malabrigo Lace, vardad nr 3. Valmis salli mõõtmed saki tippudest mõõdetult 35x122 cm.

10 comments:

  1. Väga ilus sall!
    Puhkusemuljeid on alati põnev lugeda, ootan järge :)

    ReplyDelete
  2. Imeilus! Ma olen täitsa sõnatu kohe!

    ReplyDelete
  3. Hää, et ma ise pole miski pitssalli-kandja ja kududa proovimise järel olen täiesti veendunud, et ei saa minust ka kudujat.
    Aga pitssallide kudujaid imetlen ikkagi hardalt ! Eriti veel neid, kes koovad kaunilt ja ühtlaselt ja mõnu tundes !

    ReplyDelete
  4. Suur tänu, sõbrakesed! See muster on lihtsalt ilus, jäi kohe silma, just need otsad.

    ReplyDelete
  5. Very, very pretty!
    And thanks for visiting my blog!

    ReplyDelete
  6. Imeilus toon ja muster tuleb nii hästi esile. Seda tahaks küll siit pildi pealt kaasa haarata:)

    ReplyDelete
  7. Thanks you so much!
    Suur tänu! Lõng ootas kudumist oma kolm aastat. Nüüd olen lugenud, et kipub kergelt vildistuma. Eks näeb, kuidas kandes vastu peab.

    ReplyDelete
  8. Wow! Really beautiful. I love the color.

    ReplyDelete