Thursday 2 June 2011

Castle of the Rock. Mäe otsas kaljulossis...


The medieval ruins of Beeston Castle stand on a rocky summit 500ft above the Cheshire plain, offering stunning views from the Pennines in the east to the mountains of Wales in the west.


... pigem küll kalju otsas lossivaremetes. See on Beeston Castle. Kunagisest võimsast kindlusest on jäänud vaid varemed, mis pakuvad imetlusväärseid vaateid. Üksik kalju keset kümnete miilide laiust lagedat maad, suurepärased vaated nii kaugusest lossile kui ka varemeist ümbruskonnale. Kauguses paistmas nii Penniinid kui ka Walesi mäed.

5 comments:

  1. Oi taevake, millised vaated ! Piisab neist vaadetestki, mis siin näha on - mul on kananahk ihul ja turjakarvad püsti (see juhtub ikka alati siis, kui mulle miski väga-väga meeldib). Võrdleksin seda ülevalt lossist avanevat vaadet ja tunnet sellega, mis nö mereinimesena kerkib mu hinge siis, kui seisan segamatult merekaldal ja lasen merel endaga rääkida .. või merel olles justkui sulandudes tema kõikvõimsusse... Veel kulub veidi aega, kuni saan oma igatsustele leevendust pakkuda.
    Sul on väga tore huviala ja mina olen ütlemata tänulik, et jagad seda ka blogilugejatele !
    Elina.

    ReplyDelete
  2. Looks like a picture from a fairytale :-))

    ReplyDelete
  3. Aitäh, Elina! Võta jalad selga ja tule külla:) Üritan nähtut natukenegi jagada. Nii tore on avastada huvitavaid paiku, millest varem polnud aimugi.
    Thanks Diana! I didn't notice before, really bit like fairytale!

    ReplyDelete
  4. Ohh, kuidas mulle sellised lossid meeldivad. Mõtle kui ilus oleks seal üleval aknal kududa ja alla vaadata :) Aitäh jagamast!

    ReplyDelete
  5. Oi, Monika! See oleks lahe! Istuda lossiaknal ja kududa :) Praeguseks on kahjuks ainult varemed jäänud, nii et võib istuda müürijupil ja ikkagi kududa :)

    ReplyDelete