Thursday 21 November 2013

Too Few Stitch Markers.

Occasionally I like to make my own stitch markers. Regardless of that I sometimes suffer a shortage of them. Does that happen to you?

I was in the process of knitting a chunky jacket and discovered that I did not have any of the removable stitch markers with the bigger lobster clasp. So I took out my beading box and made some. 



Whilst I was in the mood I gave a makeover to a necklace and made two pairs of pearl ear rings.
Aeg-ajalt olen teinud mitmesuguseid silmusemärkijad, küll varda peal kasutamiseks, küll kudumis rea märkimiseks, suuremaid ja väiksemaid.
Mulle meeldib, kui silmusemärkija suurus vastab vardale, mitte liiga suur, et vajuda üle silmuse.
Kududes jämedast lõngast jakki avastasin, et mul polegi suurema lukuga reamärkijaid. Järelikult oligi aeg pärlikarp välja võtta ja teha mõned.


Üksiti tegin kaks paari kõrvarõngaid ja uuendasin ühe kaelakee.

6 comments:

  1. Silmusemärkijad on üks imeline leiutis. Tore, kui neid on tujule, olukorrale ja vardasuurusele vastavaid. Esteetiline nauding veel pealekauba.

    ReplyDelete
  2. Kenad "pärlimängud" ja kui tulemus peale ilu veel ka kasulik on, siis on rõõm ju ka sellevõrra suurem!

    ReplyDelete
  3. Silmusemärkijate hulgast rääkides tsiteeriks ühte väikest poissi, kes küll avaldas nende sõnadega oma hämmeldust selle üle, et Lego mehikesed olid jälle suures osas kusagile kadunud, aga tema sõnad sobivad siia ideaalselt: "Neid peab olema palju!"

    Aga ühest ei ole ma veel sotti saanud: Kuidas te kõik oskate?! Need isetehtud märkijad näevad välja nagu "päris" ja ma ausalt tean, et nii päris lihtsalt see ei käi.

    ReplyDelete
  4. Ma väga tänan, et pisikesed silmusemärkijad nii palju tähelepanu on saanud :) Neid peab tõesti olema palju! Millegipärast õnnestub ikka mõned kuhugi "kindlasse" kohta ära panna ;)

    ReplyDelete
  5. Tere Alleraa, kyll sul on huvitav blogi ja ilus käsitöö! Mul oli siin uudistamist ja lugemist kohe mitmeks päevaks! Kas oleme päris yhe linna inimesed? Siis oleks tore kohtuda ja "lõngajuttu" ajada! Head advendiaega!

    ReplyDelete
  6. Oih, mu nimi on kommentaarist kaotsi läinud - Naima (Nauding Ilust)Isetegijast

    ReplyDelete